Plus de 524 000 visiteuses et visiteurs par an!
Menu
Plus de 524 000 visiteuses et visiteurs par an!
Plus de 524 000 visiteuses et visiteurs par an!
Specialized accrediting bodies stand at the forefront of the assessment movement in higher education and exert important influences on program and institutional assessment and improvement. The academic programs these bodies approve are frequently among the first on campus to consider ways to assess student competence. This book focuses on their approaches to assessment and the ways in which assessment is changing, both within institutions and amongst the various accrediting bodies and professions. As more and more fields focus on competencies - medical education in Canada being a major example -there is a need to rethink and reconsider assessment.
Palomba, C.A. & Banta, T.W. (Eds.). (2011). Assessing student competence in accredited disciplines: Pioneering approaches to assessment in higher education. Sterling, VA: Stylus Publishing.
Reconnaissance du territoire autochtone
Contact North | Contact Nord souligne avec respect que son travail, et celui de ses partenaires communautaires, se déroule sur des territoires autochtones traditionnels à travers la province.
Nous sommes reconnaissants de pouvoir travailler et vivre dans ces territoires. Nous remercions les Premières nations, les Métis et les Inuits qui prennent soin de ces territoires depuis des temps immémoriaux et qui continuent de contribuer à la force de l’Ontario et des collectivités de la province.