Plus de 524 000 visiteuses et visiteurs par an!
Menu
Plus de 524 000 visiteuses et visiteurs par an!
Plus de 524 000 visiteuses et visiteurs par an!
Assessment is the new focus for a great many innovative activities. Whether we look at video-based competency assessment, project and team assessment, simulation driven assessment, or new forms of artificial intelligence supported assessment, significant change is happening. This book looks at the underlying issues as well as some of the practical developments, with a strong focus on K-12, with the book intended for those pursuing teacher education. All of this is transferable to post-secondary education. The strength of the book is in the connections between theory and practice, between best practice and innovation.
Brown, G.T.L. (2017). Assessment of student achievement. London: Rutledge.
Reconnaissance du territoire autochtone
Contact North | Contact Nord souligne avec respect que son travail, et celui de ses partenaires communautaires, se déroule sur des territoires autochtones traditionnels à travers la province.
Nous sommes reconnaissants de pouvoir travailler et vivre dans ces territoires. Nous remercions les Premières nations, les Métis et les Inuits qui prennent soin de ces territoires depuis des temps immémoriaux et qui continuent de contribuer à la force de l’Ontario et des collectivités de la province.