Plus de 524 000 visiteuses et visiteurs par an!
Menu
Plus de 524 000 visiteuses et visiteurs par an!
Plus de 524 000 visiteuses et visiteurs par an!
As students pay more for their education, they become both more discerning and demanding. They expect a level of engagement and quality service at a different level from past generations and will transfer to other institutions if they perceive the service offering to be more appropriate to their needs. This book explores the ways in which supports for different kinds of learners and different levels of learning can be designed so as to increase engagement, satisfaction and completion.
Strange, C.C. & Banning, J.H. (2015). Designing for learning: Creating campus environments for student success. New York: Wiley Jossey-Bass.
Reconnaissance du territoire autochtone
Contact North | Contact Nord souligne avec respect que son travail, et celui de ses partenaires communautaires, se déroule sur des territoires autochtones traditionnels à travers la province.
Nous sommes reconnaissants de pouvoir travailler et vivre dans ces territoires. Nous remercions les Premières nations, les Métis et les Inuits qui prennent soin de ces territoires depuis des temps immémoriaux et qui continuent de contribuer à la force de l’Ontario et des collectivités de la province.