Plus de 524 000 visiteuses et visiteurs par an!
Menu
Plus de 524 000 visiteuses et visiteurs par an!
Plus de 524 000 visiteuses et visiteurs par an!
How do we mine student data and behaviours to adapt to the available resources and learning processes and redirect the learner to experiences which will help them be successful? This is the key question this practical book seeks to address. Using models, frameworks and tools, the author helps readers see just how we can use Moodle (or similar LMS systems) to create adaptive and effective personal learning. The author has responsibility for e-learning at the Islamic University of Gaza in Palestine and uses this experience to illustrate this book with examples.
Hammand, R.K.M. (2012). Developing an adaptive and personalized e-learning environment: A new way to learning innovation. Saarbrücken, Germany: LAP Lambert Academic Publishing.
Reconnaissance du territoire autochtone
Contact North | Contact Nord souligne avec respect que son travail, et celui de ses partenaires communautaires, se déroule sur des territoires autochtones traditionnels à travers la province.
Nous sommes reconnaissants de pouvoir travailler et vivre dans ces territoires. Nous remercions les Premières nations, les Métis et les Inuits qui prennent soin de ces territoires depuis des temps immémoriaux et qui continuent de contribuer à la force de l’Ontario et des collectivités de la province.