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This compendium introduces game theory and gamification to a number of different domains and describes their professional application in information systems. It explains how playful functions can be implemented in various contexts and highlights a range of concrete scenarios planned and developed for several large corporations. In its first part the book presents the fundamentals, concepts and theories of gamification. This is followed by separate application-oriented sections - each containing several cases - that focus on the use of gamification in customer management, innovation management, teaching and learning, mobile applications and as an element of virtual worlds. The book offers a valuable resource for readers looking for inspiration and guidance in finding a practical approach to gamification.
Stieglitz, S., Lattemann, C., Robra-Bissantz, S., Zarnekow, R., & Brockmann, T. (Eds). (2018). Gamification - Using game elements in serious contexts. New York: Springer.
Reconnaissance du territoire autochtone
Contact North | Contact Nord souligne avec respect que son travail, et celui de ses partenaires communautaires, se déroule sur des territoires autochtones traditionnels à travers la province.
Nous sommes reconnaissants de pouvoir travailler et vivre dans ces territoires. Nous remercions les Premières nations, les Métis et les Inuits qui prennent soin de ces territoires depuis des temps immémoriaux et qui continuent de contribuer à la force de l’Ontario et des collectivités de la province.