Plus de 524 000 visiteuses et visiteurs par an!
Menu
Plus de 524 000 visiteuses et visiteurs par an!
Plus de 524 000 visiteuses et visiteurs par an!
This book explores some key developments in online learning - self-paced, adaptive instruction, competency-based learning, blended learning, learning analytics, and MOOCs - and their implications for learning systems, organizations and students. Full of examples and cases, it provokes policy-makers and administrators to think about what is next. Grounded in practice - there is not much speculation here - it will help policy-makers think back from the future and shape the actions they take now.
Means, B., Bakia, M. & Murphy, R. (2014). Learning online: What research tells us about whether, when and how. London: Routledge.
Reconnaissance du territoire autochtone
Contact North | Contact Nord souligne avec respect que son travail, et celui de ses partenaires communautaires, se déroule sur des territoires autochtones traditionnels à travers la province.
Nous sommes reconnaissants de pouvoir travailler et vivre dans ces territoires. Nous remercions les Premières nations, les Métis et les Inuits qui prennent soin de ces territoires depuis des temps immémoriaux et qui continuent de contribuer à la force de l’Ontario et des collectivités de la province.