Plus de 524 000 visiteuses et visiteurs par an!
Menu
Plus de 524 000 visiteuses et visiteurs par an!
Plus de 524 000 visiteuses et visiteurs par an!
Technology-enabled simulations are increasingly used for students in K-12 education and have the potential to improve teaching and learning across domains. Across five chapters, this book explores the psychological foundation of simulation use in instruction, guiding readers through individual differences among learners and contexts while addressing theory, pedagogy, cognitive processes, and more. This concise volume is designed for any education course that includes simulations in the curriculum and will be indispensable for student researchers and both pre- and in-service teachers alike.
Zoellner, B.P. (2020). Learning simulations in higher education. New York: Routledge
Reconnaissance du territoire autochtone
Contact North | Contact Nord souligne avec respect que son travail, et celui de ses partenaires communautaires, se déroule sur des territoires autochtones traditionnels à travers la province.
Nous sommes reconnaissants de pouvoir travailler et vivre dans ces territoires. Nous remercions les Premières nations, les Métis et les Inuits qui prennent soin de ces territoires depuis des temps immémoriaux et qui continuent de contribuer à la force de l’Ontario et des collectivités de la province.