Plus de 524 000 visiteuses et visiteurs par an!
Menu
Plus de 524 000 visiteuses et visiteurs par an!
Plus de 524 000 visiteuses et visiteurs par an!
We need to start thinking strategically about lifelong learning as a response to rapid change in the global economy and emerging demographic shifts. These changes are happening right in front of us, and our colleges and universities need to think about whether their current programs and modes of operation need to be reimagined and redesigned. This book will help. With some case examples and insightful commentary, the collection of readings will inspire and encourage a healthy conversation about "what's next?". The title is important: will the learning students undertake at your institution prepare them for the turbulence they will experience in the next sixty years of their life? It is a good question.
Dede, C. J. and Richards, J. (Eds.). (2020). The 60-year curriculum - New Models for Lifelong Learning in the Digital Economy. London: Routledge.
Reconnaissance du territoire autochtone
Contact North | Contact Nord souligne avec respect que son travail, et celui de ses partenaires communautaires, se déroule sur des territoires autochtones traditionnels à travers la province.
Nous sommes reconnaissants de pouvoir travailler et vivre dans ces territoires. Nous remercions les Premières nations, les Métis et les Inuits qui prennent soin de ces territoires depuis des temps immémoriaux et qui continuent de contribuer à la force de l’Ontario et des collectivités de la province.