Plus de 524 000 visiteuses et visiteurs par an!
Menu
Plus de 524 000 visiteuses et visiteurs par an!
Plus de 524 000 visiteuses et visiteurs par an!
Digital disruption is now occurring in a great many organizations, professions and systems. Higher education is no exception. Disruptive effects also become evident on a pedagogical level, where student engagement, collaboration and social learning, gamification and serious games, competency-based learning, teacher training, and overcoming geosocial divides are high on the agenda. This book considers the effect of these online elements and their design on university and college business models. It also explores how higher education institutions across the globe respond and react to the challenges and opportunities evolving as a result of the growth and development online education.
Altman, A., Ebersgerger, B., Mossenlechner, C. & Wierser, D. (Eds). (2018). The disruptive power of online education: Challenges, opportunities, responses. Bingley, Yorks: Emerald Group Publishing Limited.
Reconnaissance du territoire autochtone
Contact North | Contact Nord souligne avec respect que son travail, et celui de ses partenaires communautaires, se déroule sur des territoires autochtones traditionnels à travers la province.
Nous sommes reconnaissants de pouvoir travailler et vivre dans ces territoires. Nous remercions les Premières nations, les Métis et les Inuits qui prennent soin de ces territoires depuis des temps immémoriaux et qui continuent de contribuer à la force de l’Ontario et des collectivités de la province.