Aller au contenu principal
  • EN
  • FR

Formulaire de recherche

Teach Online

  • Accueil
  • À notre sujet
  • Nouvelles
  • Nous joindre
TwitterFacebook

Menu

  1. Accueil
  2. The Journal of Interactive Technology & Pedagogy

The Journal of Interactive Technology & Pedagogy

The mission of The Journal of Interactive Technology and Pedagogy (ISSN 2166-6245) is to promote open scholarly discourse around critical and creative uses of digital technology in teaching, learning, and research. Educational institutions have often embraced instrumentalist conceptions and market-driven implementations of technology that overdetermine its uses in academic environments. Such approaches underestimate the need for critical engagement with the integration of technological tools into pedagogical practice. The JITP will endeavor to counter these trends by recentering questions of pedagogy in our discussions of technology in higher education. The journal will also work to change what counts as scholarship—and how it is presented, disseminated, and reviewed—by allowing contributors to develop their ideas, publish their work, and engage their readers using multiple formats.

We are committed first and foremost to teaching and learning, and intend that the journal itself—both in process and in product—provide opportunities to reveal, reflect on, and revise academic publication and classroom practice.

Access

Open Access

Country

United States

Website

https://jitp.commons.gc.cuny.edu/

Editor(s)

Patrick DeDauw, Managing Editor
Nicole Zeftel, Assignments Editor

S’abonner au Bulletin de
l’apprentissage en ligne

Voir les bulletins précédents

Reconnaissance du territoire autochtone

Contact North | Contact Nord souligne avec respect que son travail, et celui de ses partenaires communautaires, se déroule sur des territoires autochtones traditionnels à travers la province.

Nous sommes reconnaissants de pouvoir travailler et vivre dans ces territoires. Nous remercions les Premières nations, les Métis et les Inuits qui prennent soin de ces territoires depuis des temps immémoriaux et qui continuent de contribuer à la force de l’Ontario et des collectivités de la province.

 

Contact North | Contact Nord est une organisation à but non lucratif subventionnée par le gouvernement de l'Ontario.

Government of Ontario logo

  • Accessibilité
  • Avertissement
  • Politique de confidentialité
  • Affichage des postes
  • Nous Joindre
  • Un nouveau rapport montre que l’apprentissage en ligne est florissant au Canada

Follow Contact North


 

Visiter
etudienzenligne.ca

Creative Commons License  teachonline.ca by http://contactnorth.ca is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.

Menu Toggle Icon - openClick here to open the menuMenu Toggle Icon - closeClick here to close the menu

Menu

TwitterFacebook
  • EN
  • FR

Formulaire de recherche

  • Accueil
  • À notre sujet
  • Nouvelles
  • Nous joindre
  • Accessibilité
  • Avertissement
  • Politique de confidentialité
Feedback