Plus de 524 000 visiteuses et visiteurs par an!
Menu
Plus de 524 000 visiteuses et visiteurs par an!
Plus de 524 000 visiteuses et visiteurs par an!
How can instructors and instructional designers leverage analytics to improve the design and development of learning resources and enable more adaptive learning? That is the underlying question in these 17 research-rich chapters. As more and more LMS systems enable adaptive learning designs, this collection of papers will help course creators know what data to look for and how to use it to make their adaptive designs effective. Full of practical studies and research summaries, the book should be compulsory reading for anyone engaged in instructional design and course development.
Moskai, P.D., Dziban, C.D. and Picciano, A.G. [Eds.).] (2023). Data analytics and adaptive learning: Research perspectives. New York: Routledge.
Reconnaissance du territoire autochtone
Contact North | Contact Nord souligne avec respect que son travail, et celui de ses partenaires communautaires, se déroule sur des territoires autochtones traditionnels à travers la province.
Nous sommes reconnaissants de pouvoir travailler et vivre dans ces territoires. Nous remercions les Premières nations, les Métis et les Inuits qui prennent soin de ces territoires depuis des temps immémoriaux et qui continuent de contribuer à la force de l’Ontario et des collectivités de la province.