Plus de 524 000 visiteuses et visiteurs par an!
Menu
Plus de 524 000 visiteuses et visiteurs par an!
Plus de 524 000 visiteuses et visiteurs par an!
This book also leverages the Community of Inquiry framework. In five distinct sections, it covers the basic structure, concepts, terminology and history of the Community of Inquiry; principles for designing and delivering digital courses; design for specific course conditions; applications of learning activities guided by the framework; and current limitations and directions for further research. Full of valuable resources, the book features helpful, insightful summaries of 20 years of research and the application of the Community of Inquiry model in practice.
Cleveland-Innes, M.F., Stenbom, S., Garrison, D. R, (2024) The Design of Digital Learning Environments. New York: Routledge
Reconnaissance du territoire autochtone
Contact North | Contact Nord souligne avec respect que son travail, et celui de ses partenaires communautaires, se déroule sur des territoires autochtones traditionnels à travers la province.
Nous sommes reconnaissants de pouvoir travailler et vivre dans ces territoires. Nous remercions les Premières nations, les Métis et les Inuits qui prennent soin de ces territoires depuis des temps immémoriaux et qui continuent de contribuer à la force de l’Ontario et des collectivités de la province.