Aller au contenu principal

Plus de 524 000 visiteuses et visiteurs par an!

  • EN
  • FR

Formulaire de recherche

Teach Online

  • Accueil
  • À notre sujet
  • Nouvelles
  • Nous joindre

Plus de 524 000 visiteuses et visiteurs par an!

Menu

  1. Accueil
  2. Cotnam-Kappel, Megan

Cotnam-Kappel, Megan

Researcher Title

Associate Professor

Department

Faculty of Education

College/University/Company Affiliation

University of Ottawa

E-mail

[email protected]

Research Focus

Educational technology; digital literacy

Key Collaborators

Hughes, J.; Laffier, J.

Top Cited Paper (past 5 years)

Hughes, J., Robb, J.A., Hagerman, M.S., Laffier, J. & Cotnam-Kappel, M. (2022). What makes a maker teacher? Examining key characteristics of two maker educators. International Journal of Educational Research Open, 3. Available at: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2666374021000881?via%...

2nd Top Cited Paper (past 5 years)

Hagerman, M.S., Cotnam-Kappel, M., Turner, J-A. & Hughes, J.M. (2022). Literacies in the Making: exploring elementary students’ digital-physical meaning-making practices while crafting musical instruments from recycled materials. Technology, Pedagogy and Education, 31(1). Available at: https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/1475939X.2021.1997794

3rd Top Cited Paper (past 5 years)

Shonfeld, M., Cotnma-Kappel, M., Judge, M., Ng, C.Y., Ntebutse, J.G., Williamson-Leadley, S. & Yildiz, M.N.. (2021). Learning in digital environments: a model for cross-cultural alignment. Educational Technology Research and Development, 69. Available at: https://link.springer.com/article/10.1007/s11423-021-09967-6

S’abonner au Bulletin de
l’apprentissage en ligne

Voir les bulletins précédents

Reconnaissance du territoire autochtone

Contact North | Contact Nord reconnaît et respecte que son travail, ainsi que celui de ses partenaires communautaires, se déroule sur les territoires traditionnels des peuples autochtones à travers l’Ontario.

 

Contact North | Contact Nord est une société à but non lucratif subventionnée par le gouvernement de l'Ontario.

Government of Ontario logo

  • Accessibilité
  • Avertissement
  • Politique de confidentialité
  • Affichage des postes
  • Nous Joindre
  • Un nouveau rapport montre que l’apprentissage en ligne est florissant au Canada

Follow Contact North


 

Visiter
etudienzenligne.ca

Creative Commons License  teachonline.ca by http://contactnorth.ca is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.

Menu Toggle Icon - openClick here to open the menuMenu Toggle Icon - closeClick here to close the menu

Menu

TwitterFacebook
  • EN
  • FR

Formulaire de recherche

  • Accueil
  • À notre sujet
  • Nouvelles
  • Nous joindre
  • Accessibilité
  • Avertissement
  • Politique de confidentialité
Feedback