Aller au contenu principal

Plus de 524 000 visiteuses et visiteurs par an!

  • EN
  • FR

Formulaire de recherche

Teach Online

  • Accueil
  • À notre sujet
  • Nouvelles
  • Nous joindre

Plus de 524 000 visiteuses et visiteurs par an!

Menu

  1. Accueil
  2. Kennedy, Thomas

Kennedy, Thomas

Researcher Title

Adjunct Professor

Department

Faculty of Education

College/University/Company Affiliation

Memorial University

Address

Faculty of Education G. A. Hickman Building Memorial University of Newfoundland St. John's, NL Canada A1B 3X8

E-mail

[email protected]

Research Focus

Educational technology; technological identity development; educative makerspaces

Key Collaborators

Gill, D.

Top Cited Paper (past 5 years)

Kennedy, T. & Gill, D. (2023). Lessons learned through crisis: the effect of Covid-19 on pre-service Technology Education teacher development. International Journal of Technology and Design Education. Available at: https://link.springer.com/article/10.100

2nd Top Cited Paper (past 5 years)

Gill, D. & Kennedy, T. (2021). An Administrative and Faculty Autoethnographic Analysis of Shifting Modalities of Pre-Service Technology Education Programming during the Onset of COVID-19. Design and Technology Education, 26(4). Available at: https://eric.

3rd Top Cited Paper (past 5 years)

Lock, J., Gill, D., Kennedy, T., Piper, S. & Powell, A. (2020). Fostering Learning through Making: Perspectives from the International Maker Education Network. International Journal of E-Learning & Distance Education, 35(1). Available at: https://www.ijede.ca/index.php/jde/article/view/1160

S’abonner au Bulletin de
l’apprentissage en ligne

Voir les bulletins précédents

Reconnaissance du territoire autochtone

Contact North | Contact Nord reconnaît et respecte que son travail, ainsi que celui de ses partenaires communautaires, se déroule sur les territoires traditionnels des peuples autochtones à travers l’Ontario.

 

Contact North | Contact Nord est une société à but non lucratif subventionnée par le gouvernement de l'Ontario.

Government of Ontario logo

  • Accessibilité
  • Avertissement
  • Politique de confidentialité
  • Affichage des postes
  • Nous Joindre
  • Un nouveau rapport montre que l’apprentissage en ligne est florissant au Canada

Follow Contact North


 

Visiter
etudienzenligne.ca

Creative Commons License  teachonline.ca by http://contactnorth.ca is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.

Menu Toggle Icon - openClick here to open the menuMenu Toggle Icon - closeClick here to close the menu

Menu

TwitterFacebook
  • EN
  • FR

Formulaire de recherche

  • Accueil
  • À notre sujet
  • Nouvelles
  • Nous joindre
  • Accessibilité
  • Avertissement
  • Politique de confidentialité
Feedback