Plus de 524 000 visiteuses et visiteurs par an!
Menu
Plus de 524 000 visiteuses et visiteurs par an!
Plus de 524 000 visiteuses et visiteurs par an!
Design justice is an emerging issue in online and distance education, and this book tackles the issues associated with decolonization, equity and inclusion directly, effectively and in very practical terms. The book introduces the Learning and Performance Support Instructional Design (LeaPs ID) model. Applicable to instructional designers, educational technologists, learning experience designers, learning engineers and human resource development professionals, this original, iterative process leverages design thinking and action learning approaches to increase student engagement and agency. Practical and full of examples, this is a must read for all instructional designers.
Giacumo, L.A., Villachica, S.W. & Stepich, D. A. (2024). Instructional Design for Organizational Justice: A Guide to Equitable Learning, Training and Performance in Professional Education and Workforce Settings. Routledge.
Reconnaissance du territoire autochtone
Contact North | Contact Nord souligne avec respect que son travail, et celui de ses partenaires communautaires, se déroule sur des territoires autochtones traditionnels à travers la province.
Nous sommes reconnaissants de pouvoir travailler et vivre dans ces territoires. Nous remercions les Premières nations, les Métis et les Inuits qui prennent soin de ces territoires depuis des temps immémoriaux et qui continuent de contribuer à la force de l’Ontario et des collectivités de la province.