Plus de 524 000 visiteuses et visiteurs par an!
Menu
Plus de 524 000 visiteuses et visiteurs par an!
Plus de 524 000 visiteuses et visiteurs par an!
This collection of material from Canadian authors looks at a critical issue that was thrown into sharp relief by the pandemic: equity and inclusion and design justice. In particular, it examines the question of whether significant growth in online learning increases and exacerbates inequity in higher education — and if so, what can be done. Although critical, the book is also practical, with valuable insights into effective pedagogical practices and policy recommendations to sustain the advancements made during the pandemic.
Wuetherick, B., Germain-Rutherford, A., Graham, D., Baker, N., Hornsby, D.J. & Turner, N. (2024). Online Learning, Open Education and Equity in a Post-pandemic World. Springer Link.
Reconnaissance du territoire autochtone
Contact North | Contact Nord souligne avec respect que son travail, et celui de ses partenaires communautaires, se déroule sur des territoires autochtones traditionnels à travers la province.
Nous sommes reconnaissants de pouvoir travailler et vivre dans ces territoires. Nous remercions les Premières nations, les Métis et les Inuits qui prennent soin de ces territoires depuis des temps immémoriaux et qui continuent de contribuer à la force de l’Ontario et des collectivités de la province.