Aller au contenu principal

Plus de 524 000 visiteuses et visiteurs par an!

  • EN
  • FR

Formulaire de recherche

Teach Online

  • Accueil
  • À notre sujet
  • Nouvelles
  • Nous joindre

Plus de 524 000 visiteuses et visiteurs par an!

Menu

  1. Accueil
  2. Learning Online: What Research Tells Us About Whether, When and How

Learning Online: What Research Tells Us About Whether, When and How

Means, B., Bakia, M. & Murphy, R. (2014). Learning Online: What Research Tells Us About Whether, When and How. London: Routledge.

 

This book explores some key developments in online learning - self-paced, adaptive instruction; competency-based learning; blended learning; learning analytics; and MOOCs - and their implications for learning systems, organizations and students. Full of examples and cases, it provokes policy makers and administrators to think about what is next. Grounded in practice - there is not much speculation here - it will help policy makers think back from the future and shape the actions they take now.

Worth Reading Category

For Academic Administrators and Policy-Makers and Those Interested in Post-Secondary Education Strategy

Date

Mercredi, Mars 2, 2016

S’abonner au Bulletin de
l’apprentissage en ligne

Voir les bulletins précédents

Reconnaissance du territoire autochtone

Contact North | Contact Nord reconnaît et respecte que son travail, ainsi que celui de ses partenaires communautaires, se déroule sur les territoires traditionnels des peuples autochtones à travers l’Ontario.

 

Contact North | Contact Nord est une société à but non lucratif subventionnée par le gouvernement de l'Ontario.

Government of Ontario logo

  • Accessibilité
  • Avertissement
  • Politique de confidentialité
  • Affichage des postes
  • Nous Joindre
  • Un nouveau rapport montre que l’apprentissage en ligne est florissant au Canada

Follow Contact North


 

Visiter
etudienzenligne.ca

Creative Commons License  teachonline.ca by http://contactnorth.ca is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.

Menu Toggle Icon - openClick here to open the menuMenu Toggle Icon - closeClick here to close the menu

Menu

TwitterFacebook
  • EN
  • FR

Formulaire de recherche

  • Accueil
  • À notre sujet
  • Nouvelles
  • Nous joindre
  • Accessibilité
  • Avertissement
  • Politique de confidentialité
Feedback