Aller au contenu principal
  • EN
  • FR

Formulaire de recherche

Teach Online

  • Accueil
  • À notre sujet
  • Nouvelles
  • Nous joindre
TwitterFacebook

Menu

  1. Accueil
  2. Code, Jillianne

Code, Jillianne

Researcher Title

Assistant Professor, Media & Technology Studies Education

Department

Faculty of Education, Department of Curriculum & Pedagogy

College/University/Company Affiliation

University of British Columbia

Address

Department of Curriculum & Pedagogy Faculty of Education Vancouver Campus 2125 Main Mall Vancouver, BC Canada V6T 1Z4

E-mail

[email protected]

Phone number

604–822–5289

Research Focus

learning design, learner agency, self-efficacy, self-regulated learning, formative assessment, situated and embodied cognition, immersive learning, virtual learning environments, virtual augmented and mixed reality for learning

Key Collaborators

Irvine, V.; Zap, N.

Top Cited Paper (past 5 years)

Code, J., Zap, N. & Ralph, R. (2021). Academic Success Online: The Mediating Role of Self-Efficacy on Personality and Academic Performance. International Journal on E-Learning, 20(4). Available at: https://eric.ed.gov/?id=EJ1319031

2nd Top Cited Paper (past 5 years)

Code, J., Ralph, R. & Forde, K. (2022). A Disorienting Dilemma: Teaching and Learning in Technology Education During a Time of Crisis. Canadian Journal of Science, Mathematics and Technology Education, 22. Available at: https://link.springer.com/article/10.1007/s42330-022-00191-9

3rd Top Cited Paper (past 5 years)

Code, J., Ralph, R. & Forde, K. (2020). Pandemic designs for the future: perspectives of technology education teachers during COVID-19. Information and Learning Sciences, 121(5/6), 419-431. Available at: https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/ILS-04-2020-0112/ful...

S’abonner au Bulletin de
l’apprentissage en ligne

Voir les bulletins précédents

Reconnaissance du territoire autochtone

Contact North | Contact Nord souligne avec respect que son travail, et celui de ses partenaires communautaires, se déroule sur des territoires autochtones traditionnels à travers la province.

Nous sommes reconnaissants de pouvoir travailler et vivre dans ces territoires. Nous remercions les Premières nations, les Métis et les Inuits qui prennent soin de ces territoires depuis des temps immémoriaux et qui continuent de contribuer à la force de l’Ontario et des collectivités de la province.

 

Contact North | Contact Nord est une organisation à but non lucratif subventionnée par le gouvernement de l'Ontario.

Government of Ontario logo

  • Accessibilité
  • Avertissement
  • Politique de confidentialité
  • Affichage des postes
  • Nous Joindre
  • Un nouveau rapport montre que l’apprentissage en ligne est florissant au Canada

Follow Contact North


 

Visiter
etudienzenligne.ca

Creative Commons License  teachonline.ca by http://contactnorth.ca is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.

Menu Toggle Icon - openClick here to open the menuMenu Toggle Icon - closeClick here to close the menu

Menu

TwitterFacebook
  • EN
  • FR

Formulaire de recherche

  • Accueil
  • À notre sujet
  • Nouvelles
  • Nous joindre
  • Accessibilité
  • Avertissement
  • Politique de confidentialité
Feedback