Aller au contenu principal

Plus de 524 000 visiteuses et visiteurs par an!

  • EN
  • FR

Formulaire de recherche

Teach Online

  • Accueil
  • À notre sujet
  • Nouvelles
  • Nous joindre

Plus de 524 000 visiteuses et visiteurs par an!

Menu

  1. Accueil
  2. Psyché, Valéry

Psyché, Valéry

Researcher Title

Professor, Technology Enhanced Education

Department

Department of Education

College/University/Company Affiliation

TÉLUQ University

Address

5800 rue Saint-Denis, bureau 1105, Montreal, Quebec, H25 3L5, Canada

E-mail

[email protected]

Phone number

514-843-2015 (ext. 2048)

Top Cited Paper (past 5 years)

Psuche, V., Daniel, B.K. & Bourdeau, J. (2020). Learning Spaces in Context-Aware Educational Networking Technologies in the Digital Age. In: Peña-Ayala, A. (eds) Educational Networking. Lecture Notes in Social Networks. Springer, Cham. Available at: https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-030-29973-6_9

2nd Top Cited Paper (past 5 years)

Chartofylaka, Lamprini; Fraser, Marc; Stockless, Alain; Psyché, Valéry, & Forissier, Thomas (2018). ICT’s perspectives in context-driven learning initiatives: using a collaboration platform for research in primary education. In Proceedings of the International Conference on Research in Teaching, Education & Learning (ICRTEL 2018) (p. 19-20). Athens, Greece : The American College of Greece.

3rd Top Cited Paper (past 5 years)

Psyché, Valéry; Anjou, Claire; Fenani, Wafa; Bourdeau, Jacqueline; Forissier, Thomas, & Nkambou, Roger(2018). Ontology-Based Context Modelling for Designing a Context-Aware Calculator. In Guin, Nathalie, & Kumar, Amruth (Ed.), Workshop Proceedings of the 14th International Conference on Intelligent Tutoring Systems, ITS 2018. (p. 13-22).

S’abonner au Bulletin de
l’apprentissage en ligne

Voir les bulletins précédents

Reconnaissance du territoire autochtone

Contact North | Contact Nord reconnaît et respecte que son travail, ainsi que celui de ses partenaires communautaires, se déroule sur les territoires traditionnels des peuples autochtones à travers l’Ontario.

 

Contact North | Contact Nord est une société à but non lucratif subventionnée par le gouvernement de l'Ontario.

Government of Ontario logo

  • Accessibilité
  • Avertissement
  • Politique de confidentialité
  • Affichage des postes
  • Nous Joindre
  • Un nouveau rapport montre que l’apprentissage en ligne est florissant au Canada

Follow Contact North


 

Visiter
etudienzenligne.ca

Creative Commons License  teachonline.ca by http://contactnorth.ca is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.

Menu Toggle Icon - openClick here to open the menuMenu Toggle Icon - closeClick here to close the menu

Menu

TwitterFacebook
  • EN
  • FR

Formulaire de recherche

  • Accueil
  • À notre sujet
  • Nouvelles
  • Nous joindre
  • Accessibilité
  • Avertissement
  • Politique de confidentialité
Feedback