Plus de 524 000 visiteuses et visiteurs par an!
Menu
Plus de 524 000 visiteuses et visiteurs par an!
Plus de 524 000 visiteuses et visiteurs par an!
Students need to spend more time reflecting not just on what they are learning but how they are learning. The question is “how do I improve the way I understand and apply knowledge?”. Instructors and instructional designers need to see learning to learn as important as learning to know. Diane Montgomery explores how this can be done, including a focus on doing this in distance and blended learning, in this well written and practical book. An experienced educator, she explores both theory, practice, and skills in this focused text.
Montgomery, D.(2021). Teaching for learning gain in higher education: Developing self-regulated learners. London: Routledge.
Reconnaissance du territoire autochtone
Contact North | Contact Nord souligne avec respect que son travail, et celui de ses partenaires communautaires, se déroule sur des territoires autochtones traditionnels à travers la province.
Nous sommes reconnaissants de pouvoir travailler et vivre dans ces territoires. Nous remercions les Premières nations, les Métis et les Inuits qui prennent soin de ces territoires depuis des temps immémoriaux et qui continuent de contribuer à la force de l’Ontario et des collectivités de la province.