Aller au contenu principal

Plus de 524 000 visiteuses et visiteurs par an!

  • EN
  • FR

Formulaire de recherche

Teach Online

  • Accueil
  • À notre sujet
  • Nouvelles
  • Nous joindre

Plus de 524 000 visiteuses et visiteurs par an!

Menu

  1. Accueil
  2. Journal of Problem Based Learning in Higher Education

Journal of Problem Based Learning in Higher Education

The Journal of Problem Based Learning in Higher Education (JPBLHE) has been launched to provide an opportunity for scholars to publish:

Research papers:

  • High-quality research articles that contribute to the current and future development of problem-based learning in higher education.
  • Review articles examining the development of problem-based learning in higher education.
  • Articles examining the intellectual, pedagogical and practical use-value of PBL or which extend, critique or challenge past and current theoretical and empirical knowledge claims within PBL in higher education.
  • Articles examining theoretical, pedagogical and practical aspects of how networked technologies or ICTs can be used to support or develop problem-based learning.
  • Articles on PBL research relating to the concepts of problem-based learning in any other wider social and cultural contexts.

Access

Open Access

Publisher

Aalborg University

Country

Denmark

Website

https://journals.aau.dk/index.php/pbl/index

Editor(s)

Patrik Kjaersdam Telleus, Editor-in-Chief
Bettina Dahl Søndergaard, Case Editor
Lykke Brogaard Bertel, Assistant Editor
Nikolaj Stegeager, Assistant Editor
Frederik Hertel, Assistant Editor

S’abonner au Bulletin de
l’apprentissage en ligne

Voir les bulletins précédents

Reconnaissance du territoire autochtone

Contact North | Contact Nord reconnaît et respecte que son travail, ainsi que celui de ses partenaires communautaires, se déroule sur les territoires traditionnels des peuples autochtones à travers l’Ontario.

 

Contact North | Contact Nord est une société à but non lucratif subventionnée par le gouvernement de l'Ontario.

Government of Ontario logo

  • Accessibilité
  • Avertissement
  • Politique de confidentialité
  • Affichage des postes
  • Nous Joindre
  • Un nouveau rapport montre que l’apprentissage en ligne est florissant au Canada

Follow Contact North


 

Visiter
etudienzenligne.ca

Creative Commons License  teachonline.ca by http://contactnorth.ca is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.

Menu Toggle Icon - openClick here to open the menuMenu Toggle Icon - closeClick here to close the menu

Menu

TwitterFacebook
  • EN
  • FR

Formulaire de recherche

  • Accueil
  • À notre sujet
  • Nouvelles
  • Nous joindre
  • Accessibilité
  • Avertissement
  • Politique de confidentialité
Feedback