Plus de 524 000 visiteuses et visiteurs par an!
Menu
Plus de 524 000 visiteuses et visiteurs par an!
Plus de 524 000 visiteuses et visiteurs par an!
These authors see the future of higher education differently, with students mixing and matching education and training throughout their careers to reach personal and professional goals. The book considers the practical ways in which institutions of higher education, education technology companies and workplaces can better respond to, and enable, this new way in which education and training are engaged and consumed. Covering a wide range of topics such as assessment, personal success and education paradigms (including micro-credentials), this reference work provides examples and recommendations for policymakers, administrators, university presidents, academicians, practitioners, scholars, researchers, instructors and students.
Brower, A.M. and Specht-Boardman, R.J. (2022). New models of higher education: Unbundled, rebundled, customized and DIY. Hershey, PA: IGI Global.
Reconnaissance du territoire autochtone
Contact North | Contact Nord souligne avec respect que son travail, et celui de ses partenaires communautaires, se déroule sur des territoires autochtones traditionnels à travers la province.
Nous sommes reconnaissants de pouvoir travailler et vivre dans ces territoires. Nous remercions les Premières nations, les Métis et les Inuits qui prennent soin de ces territoires depuis des temps immémoriaux et qui continuent de contribuer à la force de l’Ontario et des collectivités de la province.