Plus de 524 000 visiteuses et visiteurs par an!
Menu
Plus de 524 000 visiteuses et visiteurs par an!
Plus de 524 000 visiteuses et visiteurs par an!
The idea here is simple: platforms will replace educational systems and structures to deliver quality education on demand. Just as newspapers and television have moved from a “traditional” model to multiple channels, so will education. The eighteen contributors all buy into this disruptive narrative, despite compelling evidence that the “traditional” system is quite capable of resisting change and that the policy-landscape, especially in the Global North and advanced economies, prefers the existing (even if under-performing) system to any alternatives yet presented. The editors recognize this. A key part of this book focuses on the policy enablers for change.
Cobo, C. and Rivas, A. [Eds]. (2023). The new digital education policy landscape: From education systems to platforms. New York: Routledge.
Reconnaissance du territoire autochtone
Contact North | Contact Nord souligne avec respect que son travail, et celui de ses partenaires communautaires, se déroule sur des territoires autochtones traditionnels à travers la province.
Nous sommes reconnaissants de pouvoir travailler et vivre dans ces territoires. Nous remercions les Premières nations, les Métis et les Inuits qui prennent soin de ces territoires depuis des temps immémoriaux et qui continuent de contribuer à la force de l’Ontario et des collectivités de la province.