Aller au contenu principal

Plus de 524 000 visiteuses et visiteurs par an!

  • EN
  • FR

Formulaire de recherche

Teach Online

  • Accueil
  • À notre sujet
  • Nouvelles
  • Nous joindre

Plus de 524 000 visiteuses et visiteurs par an!

Menu

  1. Accueil
  2. Cleveland-Innes, Martha

Cleveland-Innes, Martha

Researcher Title

Professor & Program Director

Department

Centre for Distance Education

College/University/Company Affiliation

Athabasca University

Address

Centre for Distance Education, Athabasca University, 1 University Drive, Athabasca, AB T9S 3A3 Canada

E-mail

[email protected]

Phone number

780-675-6426 or 1-800-788-9041 ext. 6426

Research Focus

Higher education reform, education leadership, online and blended teaching and learning, emotion and learning

Key Collaborators

Garrison, DR; Vaughan, ND

Top Cited Paper (past 5 years)

Cleveland-Innes, M., Gauvreau, S., Richardson, G., Mishra, S. & Ostashewski, N. (2019). Technology-Enabled Learning and the Benefits and Challenges of Using the Community of Inquiry Theoretical Framework. International Journal of E-Learning & Distance Education, 34(1), 1-18. Available at: https://search.proquest.com/openview/93525bc69b611f5aecc6bd4a7c9fe42e/1?...

2nd Top Cited Paper (past 5 years)

Lock, J., Lakhal, S., Cleveland-Innes, M., Arancibia, P., Dell, D. & De Silva, N. (2021). Creating technology-enabled lifelong learning: A heutagogical approach. British Journal of Educational Technology, 52(4). Available at: https://bera-journals.onlinelibrary.wiley.com/doi/abs/10.1111/bjet.13122

3rd Top Cited Paper (past 5 years)

Cleveland-Innes, M. (2019),The Community of Inquiry Theoretical Framework: Designing Collaborative Online and Blended Learning, in eds. Beetham, H. & Sharpe, R., Rethinking Pedagogy for a Digital Age: Principles and Practices of Design, 3rd ed., Routledge, new York. Available at: https://www.taylorfrancis.com/chapters/edit/10.4324/9781351252805-6/comm...

S’abonner au Bulletin de
l’apprentissage en ligne

Voir les bulletins précédents

Reconnaissance du territoire autochtone

Contact North | Contact Nord reconnaît et respecte que son travail, ainsi que celui de ses partenaires communautaires, se déroule sur les territoires traditionnels des peuples autochtones à travers l’Ontario.

 

Contact North | Contact Nord est une société à but non lucratif subventionnée par le gouvernement de l'Ontario.

Government of Ontario logo

  • Accessibilité
  • Avertissement
  • Politique de confidentialité
  • Affichage des postes
  • Nous Joindre
  • Un nouveau rapport montre que l’apprentissage en ligne est florissant au Canada

Follow Contact North


 

Visiter
etudienzenligne.ca

Creative Commons License  teachonline.ca by http://contactnorth.ca is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.

Menu Toggle Icon - openClick here to open the menuMenu Toggle Icon - closeClick here to close the menu

Menu

TwitterFacebook
  • EN
  • FR

Formulaire de recherche

  • Accueil
  • À notre sujet
  • Nouvelles
  • Nous joindre
  • Accessibilité
  • Avertissement
  • Politique de confidentialité
Feedback