Aller au contenu principal

Plus de 524 000 visiteuses et visiteurs par an!

  • EN
  • FR

Formulaire de recherche

Teach Online

  • Accueil
  • À notre sujet
  • Nouvelles
  • Nous joindre

Plus de 524 000 visiteuses et visiteurs par an!

Menu

  1. Accueil
  2. Gauvreau, Sarah

Gauvreau, Sarah

Researcher Title

Director, Literacy and Basic Skills (e-Channel); Director, teachonline.ca & Online Learning News

Department

Office of the President & CEO

College/University/Company Affiliation

Contact North I Contact Nord

Address

Contact North I Contact Nord, 410 Falconbridge Rd, Sudbury, ON P3A 5K5

E-mail

[email protected]

Phone number

705-525-7255

Research Focus

Online student support, online graduate students, online student experience

Key Collaborators

Cleveland-Innes, M; Hurst, D, Hawranik, P.

Top Cited Paper (past 5 years)

Cleveland-Innes, M., Gauvreau, S., Richardson, G. Mishra, S. Ostashewski, N. (2018). Benefits and Challenges of Technology-Enabled Learning using the Community of Inquiry Theoretical Framework. Benefits and Challenges of Technology-Enabled Learning using the Community of Inquiry Theoretical Framework. International Journal of E-Learning and Distance Education, 33(2). Retrieved from; http://www.ijede.ca/index.php/jde/article/view/1108/1734

2nd Top Cited Paper (past 5 years)

Cleveland-Innes, M., Gauvreau, S., Richardson, G., Mishra, S. & Ostashewski, N. (2019). Technology-Enabled Learning and the Benefits and Challenges of Using the Community of Inquiry Theoretical Framework. International Journal of E-Learning & Distance Education, 34(1). Available at: https://eric.ed.gov/?id=EJ1227840

3rd Top Cited Paper (past 5 years)

Cleveland-Innes, M., Stenbom, S., & Gauvreau, S. (2017). Technology and Teaching in Engineering Education: A Blended Course for Faculty. In R. Brennan, K. Edström, R. Hugo, J. Roslöf, R. Songer & D. Spooner (eds.) Proceedings of the 13th International CDIO Conference (pp. 212 -223). University of Calgary, Calgary, Canada. Retrieved from; https://prism.ucalgary.ca/handle/1880/52101

S’abonner au Bulletin de
l’apprentissage en ligne

Voir les bulletins précédents

Reconnaissance du territoire autochtone

Contact North | Contact Nord reconnaît et respecte que son travail, ainsi que celui de ses partenaires communautaires, se déroule sur les territoires traditionnels des peuples autochtones à travers l’Ontario.

 

Contact North | Contact Nord est une société à but non lucratif subventionnée par le gouvernement de l'Ontario.

Government of Ontario logo

  • Accessibilité
  • Avertissement
  • Politique de confidentialité
  • Affichage des postes
  • Nous Joindre
  • Un nouveau rapport montre que l’apprentissage en ligne est florissant au Canada

Follow Contact North


 

Visiter
etudienzenligne.ca

Creative Commons License  teachonline.ca by http://contactnorth.ca is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.

Menu Toggle Icon - openClick here to open the menuMenu Toggle Icon - closeClick here to close the menu

Menu

TwitterFacebook
  • EN
  • FR

Formulaire de recherche

  • Accueil
  • À notre sujet
  • Nouvelles
  • Nous joindre
  • Accessibilité
  • Avertissement
  • Politique de confidentialité
Feedback