Aller au contenu principal

Plus de 524 000 visiteuses et visiteurs par an!

  • EN
  • FR

Formulaire de recherche

Teach Online

  • Accueil
  • À notre sujet
  • Nouvelles
  • Nous joindre

Plus de 524 000 visiteuses et visiteurs par an!

Menu

  1. Accueil
  2. How Humans Learn: The Science and Stories behind Effective College Teaching

How Humans Learn: The Science and Stories behind Effective College Teaching

Eyler, J.R.(2018). How Humans Learn: The Science and Stories behind Effective College Teaching.  Morgantown, WV: West Virginia University Press.

 

This book looks at five key patterns of learners – curiosity, sociality, emotion, authenticity and failure – and offers insights from both experience and scientific inquiry into each. For each, he also suggests some practical takeaways from each of these topics for effective teaching. Very much focused on classroom work, there are many opportunities here to link the insights to learning design challenges for online learning.

Worth Reading Category

For Program, Course and Instructional Designers

Date

Mercredi, Mai 2, 2018

S’abonner au Bulletin de
l’apprentissage en ligne

Voir les bulletins précédents

Reconnaissance du territoire autochtone

Contact North | Contact Nord reconnaît et respecte que son travail, ainsi que celui de ses partenaires communautaires, se déroule sur les territoires traditionnels des peuples autochtones à travers l’Ontario.

 

Contact North | Contact Nord est une société à but non lucratif subventionnée par le gouvernement de l'Ontario.

Government of Ontario logo

  • Accessibilité
  • Avertissement
  • Politique de confidentialité
  • Affichage des postes
  • Nous Joindre
  • Un nouveau rapport montre que l’apprentissage en ligne est florissant au Canada

Follow Contact North


 

Visiter
etudienzenligne.ca

Creative Commons License  teachonline.ca by http://contactnorth.ca is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.

Menu Toggle Icon - openClick here to open the menuMenu Toggle Icon - closeClick here to close the menu

Menu

TwitterFacebook
  • EN
  • FR

Formulaire de recherche

  • Accueil
  • À notre sujet
  • Nouvelles
  • Nous joindre
  • Accessibilité
  • Avertissement
  • Politique de confidentialité
Feedback